EN

“(…) We had Shakti and the Mahavishnu Orchestra in the 70’s, and more recently Mukta in France, which has mixed jazz and sitar. The Guillaume Barraud Quartet renews and modernizes the Indo-Jazz fusion genre. After this concert, both groovy and poetic, we will look forward to the upcoming album ‘ARCANA’ in preparation for early 2018 on the Riverboat Records catalog of the Anglo-Saxon World Music Network.”
Jean-François Viaud – Jazz Rhône-Alpes

“(…) The interaction between the musicians is constant and the instruments are so entangled one has the feeling that one couldn’t add anything more to what the quartet plays. In short, a dense and balanced group which has a lot to say, thank you for this trip! “
Vincent Morin – Jazz’in Lyon

“(…) Guillaume Barraud, after his beginnings as a guitarist, and following his encounter with Hariprasad Chaurasia, became a key figure of the Bansuri flute which he superbly integrates into the context of contemporary jazz. (…)”
Roland Corbelain (Poët-Laval Jazz/s Festival)
– Dauphiné libéré (FR)

FR

“(…) Nous avions eu Shakti et le Mahavishnu Orchestra dans les années 70′ et plus récemment Mukta en France qui a beaucoup mixé la Sitar et le jazz. Le Guillaume Barraud Quartet renouvelle et modernise le genre du jazz fusion d’inspiration indienne. Après ce concert, à la fois groove et poétique, nous guetterons l’album ‘ARCANA’ en préparation pour cet hiver sur le catalogue Riverboat Records du label Anglo-Saxon World Music Network.”
Jean-François Viaud – Jazz Rhône-Alpes

“(…) L’interaction entre les musiciens est constante et les instruments sont tellement intriqués que l’on a la sensation que l’on ne pourrait rien ajouter de plus à ce que joue le quartet. En somme, un groupe équilibré et dense et qui a des choses à raconter, merci pour ce voyage!”
Vincent Morin – Jazz’in Lyon

“(…) Guillaume Barraud, après des débuts de guitariste, et suite à sa rencontre avec Hariprasad Chaurasia, est devenu une figure incontournable de la flûte bansuri qu’il intègre superbement, avec son héritage, au contexte du jazz contemporain. (…)” 
Roland Corbelain (Poët-Laval Jazz/s Festival)
– Dauphiné libéré

EN

“(…) We had Shakti and the Mahavishnu Orchestra in the 70’s, and more recently Mukta in France, which has mixed jazz and sitar. The Guillaume Barraud Quartet renews and modernizes the Indo-Jazz fusion genre. After this concert, both groovy and poetic, we will look forward to the upcoming album ‘ARCANA’ in preparation for early 2018 on the Riverboat Records catalog of the Anglo-Saxon World Music Network.”
Jean-François Viaud – Jazz Rhône-Alpes

“(…) The interaction between the musicians is constant and the instruments are so entangled one has the feeling that one couldn’t add anything more to what the quartet plays. In short, a dense and balanced group which has a lot to say, thank you for this trip! “
Vincent Morin – Jazz’in Lyon

“(…) Guillaume Barraud, after his beginnings as a guitarist, and following his encounter with Hariprasad Chaurasia, became a key figure of the Bansuri flute which he superbly integrates into the context of contemporary jazz. (…)”
Roland Corbelain (Poët-Laval Jazz/s Festival)
– Dauphiné libéré (FR)

FR

“(…) Nous avions eu Shakti et le Mahavishnu Orchestra dans les années 70′ et plus récemment Mukta en France qui a beaucoup mixé la Sitar et le jazz. Le Guillaume Barraud Quartet renouvelle et modernise le genre du jazz fusion d’inspiration indienne. Après ce concert, à la fois groove et poétique, nous guetterons l’album ‘ARCANA’ en préparation pour cet hiver sur le catalogue Riverboat Records du label Anglo-Saxon World Music Network.”
Jean-François Viaud – Jazz Rhône-Alpes

“(…) L’interaction entre les musiciens est constante et les instruments sont tellement intriqués que l’on a la sensation que l’on ne pourrait rien ajouter de plus à ce que joue le quartet. En somme, un groupe équilibré et dense et qui a des choses à raconter, merci pour ce voyage!”
Vincent Morin – Jazz’in Lyon

“(…) Guillaume Barraud, après des débuts de guitariste, et suite à sa rencontre avec Hariprasad Chaurasia, est devenu une figure incontournable de la flûte bansuri qu’il intègre superbement, avec son héritage, au contexte du jazz contemporain. (…)” 
Roland Corbelain (Poët-Laval Jazz/s Festival)
– Dauphiné libéré